رضايي: تعداد داوران ليگ افزايش پيدا مي كند رييس كميته داوران گفت:براي اينكه كيفيت داوري ارتقاء پيدا كرده و شاهد قضاوت هاي بهتري در ليگ ها باشيم به زودي دوره كارگاهي تخصصي را برگزار مي كنيم.
سيروس رضايي،رييس كميته داوران،عنوان كرد:در اين دوره كارگاهي مصمم هستيم تا با بهره گيري از فيلم هاي آموزشي، نقاط ضعف داوران را شناسايي و رفع كنيم و البته آخرين قوانين داوري نيز مورد بررسي قرار مي گيرد و اين موارد در نهايت باعث رشد داوران خواهد شد.
وي ادامه داد:حضور داوران در اين دوره الزامي است و داوراني كه به هر دليل شركت نداشته باشند، بدون شك در ادامه اجازه قضاوت در ليگ ها را نخواهند داشت.
رضايي افزود:اگر در خصوص نوع قضاوتها رضايت كامل داشته باشيم در واقع مقابل مسير رشد خود را گرفته ايم و همواره بايد در تلاش باشيم تا سطح قضاوتها به شرايط آرماني نزديك شود، چون اين رشته المپيكي است و متناسب آن دائم در حال تغيير و رشد است و ما نيز بايد مطابق آن حركت كنيم.
وي در پايان افزود:تكواندو رشته اي سيال و رو به رشد است و با اين وضعيت بايد داوران قوي نيز داشته باشيم البته ما در كل حدود 4000 داور داريم كه از اين تعداد تنها 150 تا 170 نفر در ليگ قضاوت مي كنند و مي خواهيم با برنامه ريزي دقيق اين تعداد را به 250 تا 300 افزايش دهيم.
کد خبر : 478
تعداد بازدید : 113
+ نوشته شده در شنبه نوزدهم آذر ۱۳۹۰ ساعت ۹:۸ ب.ظ توسط محمدرضا پاس فر
|